Kerstwens en jaaroverzicht 2022

Namens het hele team van SSEB wensen we u fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Wij hebben het jaar vandaag samen afgesloten met een heerlijk ontbijt, met dank aan Stan van de Kandelaar van De Culinaire Kandelaar!

Voor 2023 staan er weer veel mooie projecten in de planning maar eerst een korte terugblik op 2022. In 2022 hebben we aan 125 projecten gewerkt. Een overzicht van onze hoogtepunten van het afgelopen jaar:

• Toch wel een van de hoogtepunten van 2022: op 1 november 2022 bestond SSEB 12,5 jaar. Dit betekende ook dat onze collega’s Rick, Robert, Marcel en Michel alweer 12,5 jaar in dienst zijn. Een mooie mijlpaal!
  • Steeds meer markten weten SSEB te vinden. Al jaren werkt SSEB veel voor de automotive en luchtvaartindustrie. Maar ook vanuit de markt voor zonne-energie is er vraag naar expertise op het gebied van sheet metal. Afgelopen jaar heeft SSEB meerdere volg-, snij- en buiggereedschappen ontwikkeld voor een klant in deze branche t.b.v. bevestigingsonderdelen van zonnepanelen.
  • In samenwerking met Pack International heeft SSEB een geautomatiseerde verpakkingslijn ontwikkeld, inclusief besturingskast, voor het verpakken van draadgoten.
  • En begin december is een geautomatiseerde Clinch machine, ontwikkeld en gerealiseerd door SSEB, op transport naar de klant gegaan. Deze week wordt de machine de klant in bedrijf gesteld.

Geïnteresseerd in een samenwerking?

Neem direct contact op via 0485 361 025 of info@sseb.eu.